The day before..... - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Steven Horst - WaarBenJij.nu The day before..... - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Steven Horst - WaarBenJij.nu

The day before.....

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

07 Augustus 2014 | Nederland, Enkhuizen

Het is de dag voor dat ik ga reizen, het besef is er totaal nog niet dat ik ga beginnen met het grootste avontuur van mijn leven.
Ik begin langzaam aan mijn tas in te pakken en de laatste voorbereidingen te voltrekken. Tussendoor probeer ik mezelf voor te stellen hoe het zal zijn om te gaan vliegen aangezien ik dit ook nog nooit eerder heb gedaan.

Dat vliegen is zowieso een verhaal apart aangezien mijn vlucht eerst MH17 heette. Iedereen weet wel wat daar ondertussen mee is gebeurd.
Dus dat is wel een aparte gewaarwording, vooral als je voor het eerst gaat vliegen. Maar ik denk er niet te veel over na, ik heb daar trouwens ook helemaal geen tijd voor want, de voorbereiding en het inpakken vereist al mijn aandacht.

Al tig lijstjes gemaakt van wat mee te nemen en wat niet, past het wel, is het zinvol om dat mee te nemen, kan ik dat daar niet kopen? Dus wat afwegingen gemaakt en daar dan op in gespeeld. Verder het proberen los te laten, maar toch constant het gevoel krijgen van kut volgens mij ben ik wat vergeten.

Maarja ik ga er gewoon het beste en mooiste van maken, ik kijk er heel erg naar uit, maar eerlijk gezegd heb ik soms ook wel momentjes van dat ik het doodeng vind. Daar sta je dan op een vreemd vliegveld, mensen die je taal niet spreken, ver van mijn vertrouwde wereld, zonder
familie en vrienden. En dan hè..

Ah joh f*ck it, lets go all in. Je leeft ten slotte maar 1 keer, beter maak je er dan het beste van. Je kan dromen beter najagen dan ze alleen maar in je hoofd beleven. Tot de volgende keer vanuit Bali.

Sampai nanti

  • 07 Augustus 2014 - 09:35

    Kizzy:

    Jaaaa bijna is het zo ver!
    Spannend hoor!!!
    Het word vast een fantastisch avontuur!
    Geniet van al het moois!

    xxx Kizzy

  • 07 Augustus 2014 - 09:43

    Linda B:

    Wat je zelf al aangeeft, fuck it, het wordt de mooiste tijd van je leven tot nu toe! HEEL veel plezier gewenst! X Linda

  • 07 Augustus 2014 - 14:00

    Roy:

    Banyak bersenang-senang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Ik ben Steven en op 8 augustus 2014 ga ik beginnen om een langverwachte droom waarmaken, ik ga op avontuur in Zuid-Oost Azië. Via school heb ik de mogelijkheid gekregen om te gaan studeren op Bali en in Thailand. Mijn avonturen zullen zich grotendeels hier gaan afspelen. Het word mijn eerste echte grote reis, hetgeen het een echte uitdaging voor mij maakt. Ik zal mijn shocking, opzienbarende en geweldige belevenissen proberen bij te houden op deze website. Enjoy!! Salute en tot over een half jaar

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 1518

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Adventure of My Life

Landen bezocht: