Adventure of My Life - Reisverslagen van Steven van der Horst - WaarBenJij.nu Adventure of My Life - Reisverslagen van Steven van der Horst - WaarBenJij.nu
Adventure of My Life

Een Backpack & Studie reis naar Indonesië en Thailand, met trips naar Cambodja & Myanmar

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2014

The day before.....
Steven

Ik ben Steven en op 8 augustus 2014 ga ik beginnen om een langverwachte droom waarmaken, ik ga op avontuur in Zuid-Oost Azië. Via school heb ik de mogelijkheid gekregen om te gaan studeren op Bali en in Thailand. Mijn avonturen zullen zich grotendeels hier gaan afspelen. Het word mijn eerste echte grote reis, hetgeen het een echte uitdaging voor mij maakt. Ik zal mijn shocking, opzienbarende en geweldige belevenissen proberen bij te houden op deze website. Enjoy!! Salute en tot over een half jaar

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1526

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Adventure of My Life

Landen bezocht: